Wisienki
Nauczyciele: Anna Gołębiowska, Sylwia Duch;
Nauczyciel wspomagający: Sylwia Duch, Magdalena Kaczuba;
Angielski: Anna Karwat;
Pomoc nauczyciela: Anna Wach;
Godziny pracy nauczycieli:
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
Mirosława Wódz | 8.00-16.30 | 8.00-11.00 |
8.00-11.00
| ||
Sylwia Duch | 8.00-16.30 | 11.00-16.30 | 11.00-16.30 | 8.00-10.30 | |
Sylwia Duch - naucz. wspomagający | 9.00- 13.00 | 09.00-11.00 | 11.00- 13.00 | ||
Magdalena Kaczuba - naucz. wspomagający | 09.00-13.00 | 09.00-13.00 | 09.00-13.00 | ||
Anna Karwat | 9.30-10.00 | 12.30-13.00 | |||
Sylwia Łysoniewska | 11.00-13.00 |
Godziny dostępności nauczycieli:
Anna Gołębiowska: czwartek 09:30 -10:00; piątek 12.30-13.00;
Sylwia Duch: wtorek 8:30-9.00; piątek10:30-11:00;
Magdalena Kaczuba:
W poszukiwaniu Wielkanocnego Zajączka.
W poszukiwaniu Wielkanocnego Zajączka.
Dziś trzymaliśmy tajemniczy list, jak się okazało był od naszego oczekiwanego bohatera. Zajączek zaprosił dzieci do wspólnej zabawy, podczas której rozwiązywały zagadki, śpiewały wielkanocne piosenki, układały puzzle.Później zaprosił nas na plac zabaw gdzie szukaliśmy wielkanocnych zajączków.
Razem z Muchą Zochą przypomnieliśmy sobie zjawiska atmosferyczne i utrwaliliśmy nazwy dni tygodnia.
Warsztaty Wielkanocne.
Warsztaty Wielkanocne.
Na warsztatach wielkanocnych z rodzicami robiliśmy Palmę Wielkanocną.
Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.
Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.
W naszym przedszkolu to szczególnie ważny dzień. To, czego nauczymy się na tym etapie jest niezwykle ważne.Tego dnia w akcie solidarności z osobami w spektru autyzmu, wszystkie dzieci przyszły ubrane na niebiesko. Wisienki uczestniczyły w "Niebieskich Igrzyskach", każda konkurencja sportowa sprawiała nam wiele radości.
Metoda Ruchu Rozwijającego stworzona została przez Weronikę Sherborne. Podstawą metody jest ruch i kontakt z dorosłym. Wielu dorosłych i dzieci ceni w metodzie prostotę i naturalność oraz sporą dawkę radosnej zabawy. Dzieci wykonują ćwiczenia ruchowe, które rozwijają świadomość własnego ciała i przestrzeni.
Ćwiczymy wycinanie nożyczkami.
Ćwiczymy wycinanie nożyczkami.
Wycinanie po śladzie to dobre ćwiczenie zarówno na koordynację ręka-oko, jak i zgranie czynności wykonywanych obiema rękami na raz (podczas cięcia jedna ręka wycina, a druga przesuwa kartkę papieru). Aby wycinać różne kształty, konieczna jest także dobra współpraca palców.